پارت كليك

در هر زمينه مطالبي گذاشته مي شود

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

پارت كليك

۴۱ بازديد

كسب درآمد در پارت كليك

اگر به دنبال درآمد اينترنتي مي باشيد با ثبت نام در سايت پارت كليك، به ازاي تماشاي تبليغات ثبت شده در سايت، پورسانت خود را دريافت نماييد.

از نكات مثبت پارت كليك اين است كه شما مي توانيد بر روي تبليغات به صورت همزمان نيز كليك كنيد، البته برخلافدر پارت كليك بازديد اتوماتيك وجود ندارد.

مشاهده تمام آگهي‌ها به صورت همزمان و بدون معطلي:
براي اينكار دكمه Ctrl را نگهداريد و روي تبليغات كليك كنيد. سپس براي بستن همه ي آنها بر روي پنجره سايت در نوار بالاي مرورگر (كروم) راست كليك كنيد و گزينه ي Close tabs to the right را بزنيد.

تبليغات كليكي

كليك بر روي تبليغ در سايت پارت كليك با ثبت تبليغ كليكي ، كاربران پارت كليك در ميزكار خود روي لينك سايت شما كليك كرده و به مدت 30 ثانيه سايت شما را مشاهده ميكنند كه رتبه گوگل و الكساي سايت را بالا برده و همچنين بازديد وبسايت بالا رفته كه موجب ايندكس سريع صفحات سايت شما توسط گوگل و بينگ و جستجوگر هاي ديگر خواهد شد.

سيستم تبليغات كليكي پارت كليك

سيستم تبليغات كليكي و سرچ گوگل پارت كليك روشي آسان و سريع براي فروش كالا و خدمات شما و افزايش بازديد وب سايت شما ميباشد.

روش كار سيستم: تبليغ دهنده يكي از بسته هاي تبليغاتي را انتخاب كرده و پس از واريز وجه و پر كردن فرم مورد نظر تبليغ آن براي تاييد به مديريت ارسال ميشود و اگر مخالف با قوانين پارت كليك نبود در معرض ديد كاربران قرار خواهد گرفت.

كاربران سايت بابت ديدن تبليغات شما امتياز دريافت ميكنند.
اين سيستم مكاني مناسب براي صاحبان كالا و خدمات براي ارائه خدماتشان ميباشد.
روزانه هزاران كاربر از تبليغات كليكي و جستجو در صفحات گوگل ديدن ميكنند و اين سيستم بهترين مكان براي تبليغات شما ميباشد.
پارت كليك يك شبكه تبليغات اينترنتي است كه در زمينه بهبود رتبه در گوگل و الكسا فعاليت مي كند.
مديران سايت ها مي توانند با استفاده از خدمات تبليغاتي پارت كليك يعني تبليغات كليكي و تبليغات سرچ گوگل به رتبه هاي اول گوگل، ياهو، الكسا و… رسيده و بازديد، فروش و درآمد خود را افزايش دهند.

تبليغات سرچ گوگل

جستجو در صفحات google با ثبت تبليغ سرچ گوگل كاربران پارت كليك كليد واژه شما را در گوگل جستجو ميكنند و لينك سايت شما را پيدا كرده و روي آن كليك ميكنند و وارد سايت شما ميشوند كه ورودي هاي گوگل شما افزايش پيدا كرده و سايت شما با كليدواژه مورد نظر به سطر اول گوگل انتقال ميابد.

تبليغات سرچ بينگ

جستجو در سايت bing با ثبت تبليغ سرچ بينگ كاربران پارت كليك كليد واژه شما را در بينگ جستجو ميكنند و لينك سايت شما را پيدا كرده و روي آن كليك ميكنند و وارد سايت شما ميشوند كه ورودي هاي بينگ سايت افزايش پيدا كرده و سايت شما با كليدواژه مورد نظر به سطر اول بينگ انتقال ميابد.

تبليغات سرچ ياهو

جستجو در سايت yahoo با ثبت تبليغ سرچ ياهو كاربران پارت كليك كليد واژه شما را در ياهو جستجو ميكنند و لينك سايت شما را پيدا كرده و روي آن كليك ميكنند و وارد سايت شما ميشوند كه ورودي هاي ياهوي سايت افزايش پيدا كرده و سايت شما با كليدواژه مورد نظر به سطر اول ياهو انتقال ميابد.

تبليغات بازديد كانال آپارات

جستجو در سايت aparat با ثبت تبليغ بازديد كانال آپارت كاربران پارت كليك با كليك بر روي لينك سايت شما در كانال آپارت شما وارد سايت شما ميشوند كه ورودي هاي سايت پربازديد آپارات براي سايت تان افزايش پيدا كرده و رتبه سايت شما افزايش مي يابد و گوگل و ديگر سايت هاي جستجوگر سايت شما را در ايندكس هاي خود قرار ميدهند.جهت عضويت اينجا كليك كنبد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.